Take That til Juli

Jeg har været super glad for at jeg har skaffet Take That billetter til mig og min veninde til Juli, når de kommer til Parken. Vi skal se dem i Parken d. 15 juli. Det bliver bare super fedt. Nå, men her til aften bestilte mig og min veninde hotelværelse til vores lille Københavner tur. Jeg glæder mig! Jeg voksede jo op med deres musik, dengang jeg var barn. Hehe. Det lyder som om, at man nu, er en gammel kvinde når man siger det på den måde. Nå, men godnat allesammen. Det er alligevel blevet lidt sent.

2 kommentarer

Filed under Music

2 responses to “Take That til Juli

  1. >Tillykke med billetterne🙂 Jeg kunne også godt have tænkt mig dem, men jeg er bare ikke så meget koncert-typen, ved ikke hvorfor🙂

  2. >Det er da ærgeligt for man får nogle spændende oplevelser🙂

Skriv et svar

