Mandag

Puha, mandag har godt nok været en hektisk dag. Jeg er først lige kommet ind af døren ellers har jeg ikke set mit hjem siden jeg tog hjemmefra i morges kl lort om morgen. Dagen har gået med øveningen af teaterstykke med klassen, det bliver så spændende når det nu er en afsluttende eksamen og man så bagefter kan begynde på næste semester. Glæder mig til at det er overstået i næste uge. Efterf’ølgende var jeg sammen med et par veninder og nu er jeg så hjemme igen. Nu vil jeg smutte i seng. Godnat🙂

Skriv en kommentar

Filed under Personal

Skriv et svar

