>Søndagshygge

>

I dag står den på søndagshygge i form af filmaften i selskab med Leonardo her. Jeg har fået “Shutter Island” og “Inception” på dvd af min mor her for et par dage siden. Dejligt at man bliver overrasket over, at der ligger en gave på ens køkkenbord når man kommer hjem fra skole. Bonus!!
I går var jeg dog i biografen og se Love & Other Drugs. Jeg vil sige at jeg nok ikke havde de store forventninger til filmen og efter at filmen var slut havde jeg en underlig fornemmelse om, at jeg hverken synes den var god eller dårlig, kender i det?
Håber at alle har haft en god weekend og fortsat god søndag til alle. 

Skriv en kommentar

Filed under Other

Skriv et svar

