LIDT NYT I SKABET

 

For et par dage siden var jeg på udsalgs-shoppe tur med en veninde, hvor vi kiggede i butikker, spiste en meget lækker brunch og snakkede om de diverse ting og sager. Vi smuttede forbi Pieces og jeg fandt dette fine tørklæde til 50 kr. Jubii, det var sat ned og var på tilbud og jeg måtte bare eje det. Det kom med mig hjem, hihi…
Nu vil jeg smutte ud af døren, jeg har lidt travlt og har en del jeg skal nå inden jeg skal mødes med min veninde. Kan i have en god lørdag allesammen.

1 kommentar

Filed under Accessories, New in

One response to “LIDT NYT I SKABET

  1. >Smukt tørklæde, og en god måde at få gul ind på🙂

Skriv et svar

