JERSEY

 

Tilbage i sommers var jeg på ferie på Kanaløen Jersey. Øen ligger lige udfor Normandiet i det nordlige Frankring. (I love Nordmandiet)  Billedet kunne være bedre og måske lidt mere spændende (det var regnvejr), men vi var der kun i en dag og ja det blev billedet her, der kom med på bloggen. Nå, men det er ikke billedet vi skal snakke om, men øen og det interessante jeg egentlig synes det var og være derover. Jeg elsker at prøve nye ting og sager, så Jersey var jeg frisk på. Jeg var rundt og se hele øen, den er jo ikke så stor, så det tog ikke så lang tid. Meget spændende med klipper, ujævne veje, køre i den forkerte retning (skal man bestemt vende sig til) og se palmer (ægte). Den største by på øen (St. Heiler) kunne man købe mange spændende ting. Der var feks en Topshop, Jersey Pearls, The Body Shop og andre Stormagasiner. Meget godt til mig, som godt kan lide og shoppe. Man kan sejle (gjorde jeg. Jeg er ikke specielt søstærk, må jeg sige hihi) eller flyve. Foretrækker, hvis jeg en anden gang skal derover at jeg flyver derover, men det er hvis kun fra Heathrow man kan det. Ville egentlig med dette indlæg bare sige, at man måske ikke forventer så meget af en lille ø, men at man sagtens kan blive overrasket ved at prøve noget uventet.

3 kommentarer

Filed under Travel

3 responses to “JERSEY

  1. >Er det ikke den ø der rent faktisk ikke hører med til EU? Mener nemlig også det er der Feelunique.com har adresse😀

  2. >Jeg kan ikke helt præcist huske det… ??? hehe.. Kan sagtens tænkes at de hører med til EU…

  3. >tolle bild <3http://minnja.blogspot.com/

Skriv et svar

