BLUE

 

I dag var lakken på mine negle blå. Neglelakken er købt i Tiger. Tiger har jo billige neglelakker til 10 kr, så hvis man vil afprøve forskellige lakker uden og bruge de store penge, så synes jeg bestemt at man skal smutte i Tiger og kigge på neglelakker. Der er et ok udvalg af forskellige farver. Det skal dog også lige siges at kvaliteteten er efter prisen, man kan jo ikke forvente det helt store, til så “små” penge.
Armbåndene er fra forskellige steder fra. Det armbånd kun med perler er købt på Jersey og det andet armbånd har jeg fået i julegave af min mor. Jeg er super glad for begge armbånd, de betyder meget for mig. Ringen er en jeg har fået af min rigtig gode kammerat for et par år siden, den er meget neutral og rigtig fin.

Skriv en kommentar

Filed under Accessories, Beauty

Skriv et svar

