NEW BOOTS

 

I dag købte jeg disse støvler på udsalg til 200 kr. De er som man ser på æsken fra Jette Riis. Første gang at jeg køber sko fra det mærke, så det bliver spændende og se om vi bliver et godt makkerpar. Hehe.
Jeg skal lige vende mig til at gå med dem, da der er lidt hæl på dem og det jo stadigvæk er lidt glat udenfor og de skal jo selvfølgelig også gå til. Jeg købte også en top i H&M til 50 kr på udsalg og en kjole til 180 kr fra Vila. Jeg er dog lidt i tvivl med kjolen, så jeg skal lige prøve den en ekstra gang inden jeg bestemmer mig for om jeg skal have den eller ej.

2 kommentarer

Filed under New in

2 responses to “NEW BOOTS

  1. >Uha, sikke nogle frække støvler🙂 Ja, pas nu på med alt den is..

  2. >Hehe tak :-)Ja det er jo sindaygt glat udenfor🙂

Skriv et svar

