BASIC FROM H&M

 

Det ser måske lidt vovet ud til nu her, men jeg tænker at dette outfit (alt er fra H&M) kunne jeg sagtens finde på at hoppe i en varm sommerdag i juli og smutte en tur til stranden med veninderne. Der er ca. lige et halvt år til, men hey man kan jo sagtens være på forkanten. Nøj, hvor kan jeg bare mærke at jeg trænger til  forår og sommer meget snart. Jeg er lidt træt af vinteren kulde, alle (inklusiv mig selv) er jo nærmest syge, sne og glatte fortov (er træt af at glide rundt og næsten falde næsten hele tiden) og jeg savner bare solen.

Skriv en kommentar

Filed under Style

Skriv et svar

