Træning og udsalg

 

Jeg er faktisk på vej ud af døren, da jeg skal til træning nu. Jeg trænger til at komme ned i fitness centret og få brændt noget krudt af og bare lave lidt andet end og tage en løbetur ude i kulden. Jeg løber stadig, selvom det sneer og er dårligt vejr. Har svært ved at lade vær med det! hi hi.
Bagefter træning regnede jeg egnetlig med, at jeg ville tage indtil byen og kigge lidt i butikker. Udsalget er jo startet igår og jeg er nysgerrig efter om der er noget til mig?!! Man ved jo aldrig, kan være at man er heldig og finde noget til nytårsaften eller til andre begivenheder.

Skriv en kommentar

Filed under Other

Skriv et svar

