NYTÅRSAFTEN?!

 

Denne sammensætning af tøj kunne sagtens være en mulighed for mig og have på nytårsaften. Jeg har det hele, undtagen Mulberry tasken. Jeg har ikke råd til at købe tasken på nuværende, da man jo nok skal af med et par tusind kroner for sådan en taske, så måske skulle man finde et billigere alternativ. Nogen forslag?? Ser frem til nytårsaften, normalt er det der nytårsaften ikke lige mig, men i år skal det være anderledes. Jeg skal holde fest sammen med 20 herlige mennesker hos en veninde, det bliver bare super hyggeligt. Hvad med jer? Hvad skal i?

4 kommentarer

Filed under Style

4 responses to “NYTÅRSAFTEN?!

  1. >Jeg skal til fest hos min gamle roomie fra efterskolen :-)Mht. tasken så har jeg lige købt en på asos der ligner meget, måske skulle du kigge der :-)/Emmawww.emmoemmo.com

  2. >Dejligt at man stadig har kontakt med dem fra efterskolen :-)Kigger da lige på Asos og ser om jeg kan finde tasken :-)Godt nytår…

  3. >Super fin blog du har! :)Kan se du tidligere har søgt en poncho.. De har nogle i sort, brun og grå (vist nok) hos Pieces, der koster 200 kr. stykket. Jeg havde min på idag udover en læderjakke og det fungerede super – frøs nærmest ikke! Bare et tip, hvis du ikke allerede har fundet en🙂

  4. >Tak for tippet angående ponchoen… Jeg er stadig på jagt, har ikke helt fundet den rigtige endnu, så det kunne være at man skulle et smut i Pieces..🙂

Skriv et svar

