Taske fra Pieces

En taske som jeg sidste år købte i Pieces. Jeg har brugt den rigtig meget når jeg skulle til fine begivenheder. Synes den er rigtig fin og den er jo lidt a ala Chanel “kopi” agtigt lavede med inspiration må man jo sige. Jeg ville nu også MEGET gerne eje en Chanel taske, men har ikke lige 10000 til en taske, nu hvor det er jul og en masse andre ting man skal gemme sine penge til.
Sikke dog et snevejr/snekaos det har været idag. Danmark går jo helt i stå, når der kommer så meget sne. Det tog godt nok også lang tid for mig at komme hjem fra skole, men nu er det godt at man har juleferie lige til engang i januar🙂

2 kommentarer

Filed under Accessories

2 responses to “Taske fra Pieces

  1. >'Super lækker alternativ til Chanels, som desværre er umulig at betale sig til .FIn blog du har.God jul.// Liselotte

  2. >Tak!! Ja det har du ret i🙂 Kunne være dejligt hvis man kunne vinde et par millioner i Lotto🙂

Skriv et svar

