Hjælp!

 

HJÆLP
Jeg har rimelig meget brug for noget hjælp ang. bloggen her. Jeg ved ikke om i har lagt mærke til at når jeg indsender et indlæg, står der ikke det rigtige tidspunkt, gør der hvert fald ikke når jeg kigger. Hvordan ændre man det? Jeg har prøvet, men kan ikke helt finde ud af det! Jeg er ikke nogen haj til elektronik eller andet i den stil.
btw her i dag har jeg været til julehygge med familien. Super hyggeligt med gløgg, æbleskiver og slik i lange baner. Nu skal jeg hvert fald ikke have mere slik de næste par dage, puha man får spist en del her i julen. Nu er jeg dog i gang med rydde op i hytten og få lavet de sidste lektier. Har først juleferie på tirsdag.

2 kommentarer

Filed under Info

2 responses to “Hjælp!

  1. >HejsaMåske din tidszone forkert inde i Blogger. Hvis du går ind i "Indstillinger" og videre ind i "Formatering", så skal det punkt som hedder "tidszone" stå til (GMT+01.00) København.Fungerer det nu?MVH Stine, Shopaholicsisters.dk

  2. >Ej tak Stine🙂 Det fungere nu!!! Hehe.. Det er bare mig der ikke er særlig meget teknisk🙂

Skriv et svar

