Smykkeskrin

 

Billede er lånt fra http://www.guapizimo.com/
Jeg har i lang tid ønsket mig et nyt smykkeskrin til alle mine smykker. Jeg har længe kigget på det fra Zara, men synes at det var for dyrt, så da jeg så at de i min Tiger butik havde fået smykkeskrinet hjem igen, købte jeg det. Det ligger dog stadig i indpakningen, har ikke fået tid til at pakke det ud endnu, men får jeg gjort i weekenden, skal jeg nok vise hvordan det kommer til at se ud🙂
I aften skal jeg til fødselsdag og julefrokost🙂 Bliver rigtig hyggeligt. Lige nu sidder jeg og nyder snevejret🙂

2 kommentarer

Filed under Accessories, New in

2 responses to “Smykkeskrin

  1. >Ja, skriv endelig hvordan det er! Husk at deltage i Aussie konkurrencen på vores blog! xmona

  2. >Skal nok få lagt nogle billeder ind🙂 Smutter lige ind på jeres blog og kigger🙂

Skriv et svar

