Armbånd fra H&M

 

Jeg er blevet lidt forelsket i dette armbånd fra H&M. Jeg synes det er rigtig fint og samtidig også lidt anderledes end hvad jeg normalt går med af armbånd. Jeg skifter tit armbånd ud, så for mig er det helt fint at armbåndene er billige. Jeg tror, jeg har et armbånd, som ikke er blevet skiftet ud endnu. Det var et armbånd, jeg fik den gang jeg blev student for et par år siden. Det har stor betydning for mig.

Skriv en kommentar

Filed under Accessories, I want

Skriv et svar

