Det er en kold tid…

Puha, det er da godt nok koldt udenfor i dag. Det er godt nok ikke snevejr her, men synes da alligevel at det er mega koldt og jeg har lidt på fornemmelsen at vi får snevejr i morgen. Jeg magter det ikke med snevejr. Jeg har stadig skræk billeder fra sidste vinter, hvor vinteren bare var kold og der var snevejr hele tiden. Udover at jeg synes det har været en kold dag, har det også været en spændende dag. Jeg har været til møde og skal nu i gang med at skrive opgave i forbindelse med mit studie. Glæder mig til at det er overstået!! Ellers har det stået på træning, håber snart på at jeg kan komme i form.
Lige nu sidder jeg og kigger på forskellige hjemmesider, er jo ved at kigge efter julegave ønsker. Puha, det er svært! Men jeg fandt egentlig denne kjole på Gina Tricot hjemmeside. Den kunne jeg sagtens bruge, men altså det skulle jo være nu her, til december måned. Julefrokoster måned. Jeg må lige tænke over om jeg skal kaste mine penge efter kjolen.

Skriv en kommentar

Filed under I want

Skriv et svar

