Status Søndag

Jeg er godt nok træt lige nu. Det har været en hård weekend med rigtig mange ting jeg skulle. I fredags efter skole, skulle jeg hurtigt hjem og skynde mig at gøre klar til at jeg fik gæster. Det var super hyggeligt og vi havde det super sjovt med lidt vin og noget god mad. Om lørdagen tog de tidligt afsted inden jeg skulle begynde og gøre mig klar til, at jeg skulle til fødselsdag. Den sluttede først rigtig sent igår. Jeg tror nok også at jeg fik lidt for mange øl, for jeg kan mærke at jeg i dag har lidt tømmermænd. Man skal lære at når man bliver ældre, kan man altså ikke drikke så meget, som man var yngre. Jeg plejer og få voldsomme tømmermænd, men tror jeg har været heldig i dag for de ikke er så slemme som det plejer og være. Lucky me!

Her i dag, skal jeg om lidt ud og træne. Jeg har sat mig selv for at jeg skal til og blive lidt mere aktiv i det der træningscenter. Det går rimelig sløvt for tiden med det. Ups! I aften får jeg gæster igen. Så der har været nok at se til i denne fantastiske weekend og den er ikke helt slut endnu. Håber at alle jer har haft en rigtig god weekend🙂

Skriv en kommentar

Filed under Info

Skriv et svar

