Skull Scarf

 

Har i lang tid gerne ville eje dette skull scarf fra Alexander Mcqueen. Det ville passe perfekt ind i min garderobe, men på nuværende tidspunkt har jeg desværre ikke penge til at købe et. Jeg må vente med tålmodighed og når der kommer flere penge på kontoen.
Lige nu er jeg igang med en større oprydning herhjemme. I mit tøjskab er jeg igang med en større oprydning og smide ud med det tøj jeg ikke bruger mere. I stuen skal der også ryddes op, så det er hvad min torsdag vil gå med🙂

2 kommentarer

Filed under Accessories, I want

2 responses to “Skull Scarf

  1. >Det er også virkeligt fedt, hvis du vil have et uanset fra hvem, så kan man få mange kopi tørklæder der ligner på en prik. Du skal bare kigge i forskellige billige accessorie butikker..God fornøjelse med oprydningen🙂

  2. K

    >Tak🙂 Seriøst? Så vil jeg da prøve og kigge efter et, hvis man kan finde et magen til🙂 Godt nok er det ikke Alexander Mcqueen, men jeg har ikke råd til et lige nu.. hehe..

Skriv et svar

