Topshop 20%

 

Forleden dag købte jeg som sagt et Sirene blad. Jeg har som sagt ikke købt et modeblad i mange år, men forleden gjorde jeg det. Jeg læser bladet igennem og ser at man kan få 20 % på alle varer man køber i Topshop ved at klippe et et stykke papir ud af bladet og medbringe dette, når du handler ved Topshop. Jeg mener at rabatten gælder mellem 2-9 november. Jeg har desværre nået og smide mit Sirene blad ud, men jeg nåede dog og klippe rabat kuponen ud.

Skriv en kommentar

Filed under Info

Skriv et svar

