Så er det mandag

 

Model : Heidi Klum
Det er mandag og det kan jeg sagtens mærke. Jeg har været i skole. Det er dejligt at starte op igen og se sine klassekammerater igen efter en lille uge, hvor vi ikke har haft timer. Efter skole tog jeg indtil Blockbuster og lejede en dvd. Jeg lejede “Date Night “. Glæder mig rigtig meget til at se den i aften. Jeg har hørt at den skulle være rigtig sjov. Udover det har jeg købt mig et modeblad (Sirene), som jeg har tænkt mig at læse. Faktisk rigtig mange år siden at jeg har købt mig et modeblad. Jeg plejer at bruge blogs til at finde ting der kan inspirere mig. For mit vedkommende er det nemmere at bruge blogs. Det er hurtigt og nemt. De er opdateret tit og det er gratis.🙂

Skriv en kommentar

Filed under Other

Skriv et svar

