The Blue One

 

Kjole fra Vero Moda
Pris: 179,95
Nu er det jo snart tid til alverdens fester når det bliver december. Julefrokoster, fødselsdager, juleaften, nytårsaften osv osv. For et par dage siden var jeg forbi Vero Moda og der hang denne smukke kjole. Jeg synes virkelig den er fin og jeg prøver på IKKE og købe noget der er sort. Jeg har nærmest kun sort tøj i mit klædeskab. Jeg faldt over denne kjole i en smuk blå farve. Den vil passe perfekt til de fester jeg snart skal til. Men jeg lurer stadigvæk efter flere kjoler. Jeg kan aldrig få nok af kjoler til fest og hverdag. Så skynd dig i Vero Moda og køb denne kjole. Den er virkelig fin🙂

2 kommentarer

Filed under New in

2 responses to “The Blue One

  1. >Flot kjole, og især farven..

  2. K

    >Ja det er den virkelig🙂 Tror jeg kommer til at bruge den rigtig meget også var den super billig😉

Skriv et svar

