Makeup (Dior & Clinique)

Da jeg var på vej på ferie i sidste uge og vi selvfølgelig skulle med fly fra Kastrup, gjorde jeg lige nogle makeup indkøb i de tax free shops i lufthavnen. Jeg fandt to travel kit henholdsvis fra Dior og fra Clinique. Jeg er faktisk blevet super glad for dem begge. Den fra Dior er der det hele med til; øjenskygger, mascara, eyeliner, blush og til læberne. Den fra Clinique er det kun øjenskygger, men de er super gode og virkelig behagelige og arbejde med. Jeg har fået dem brugt en del allerede og jeg har ingen gang har haft i to uger, hihi..

Skriv en kommentar

Filed under Beauty, New in

Skriv et svar

