Going out!

 

Der er rimelig meget stress på i disse dage. I går var til fest med min klasse. Det var super hyggeligt, men nøk hvor jeg dog betaler prisen for det idag. Jeg har grumme tømmermænd, man er jo ikke helt ung mere. I dag skal jeg også til en hyggelig privat fest hos en af mine rigtig gode veninder. Det glæder jeg mig super meget til! Billede her, har jeg valgt fordi jeg synes det er et super fedt billede. At de andre piger vender sig om efter SJP. Ville jeg sgu nok også selv have gjort hvis jeg havde mødt hende på gaden🙂

Skriv en kommentar

Filed under Other

Skriv et svar

