H&M by Night

 

Well, jeg har lige været inde på H&Ms hjemmeside og lure lidt (igen igen igen). Hvis der er nogen som skulle være i tvivl om det, så er jeg altså ret vild med H&M. Det er billigt (studerende) også når man som mig gode kan lide og skifte ud i gaderoben tit, er H&M perfekt, da det jo som sagt ikke er så dyrt. Men jeg faldt som sagt over deres nye kollektion, som hedder H&M by Night. De styles der er, er måske lidt dyrere end det “normale” tøj, men jeg er ret vild med det alligevel. Især den sidste kjole kunne jeg sagtens finde på og købe. Den ville altså pynte rigtig fint på mig🙂

Skriv en kommentar

Filed under I want

Skriv et svar

