Smokey Eyes

Ja, det er sandt, jeg prøver og kaste mig ud i det. Jeg har altid gerne ville lave de fineste smokey eyes, men jeg har aldrig rigtig kunne finde ud af det, så her igår var jeg lige forbi MAC og spurgte mig til råds. Den søde dame henne i butikken hjalp mig nogle produkter og hun lavede et “øje” til mig og viste mig, hvordan jeg skulle gøre. Jeg købte derfor en eye kohl og to øjenskygger, som jeg så kan få lov til at lege lidt med og prøve at få det til at ligne mit “øje”.

Det er sådan her på det sidste billede, jeg gerne vil have at mine øjne ser ud🙂

Skriv en kommentar

Filed under Beauty

Skriv et svar

