Lanvin LOVES H&M

 

Kan altså godt være at jeg er lidt bagud med dette indlæg, men jeg ville bare gerne beskrive min glæde for at Lanvin skal lave en kollektion for H&M. H&M er jo absolut en af mine yndlingsbutikker og Lanvin er bare fantastisk. Derfor ser jeg til når kollektionen lander i udvalgte butikker og på netshoppen. Der vil på H&Ms hjemmeside være sådan at man kan følge et modeshow d. 2 november 2010 kl 8:00. Der skal jeg hvert fald side foran computeren🙂

Skriv en kommentar

Filed under Info, Inspiration

Skriv et svar

