Shutter Island

 

Jeg har for et par dage siden set Shutter Island. Leo er jo helt igennem fantastisk, som altid, men altså jeg blev godt nok lidt skuffet over filmen. Jeg ved ikke rigtig hvad jeg havde forventet, men jeg synes bare at jeg blev rigtig skuffet over den. Den var bare slet ikke som jeg havde forventet!
Nogen gange hvis man har mange forventninger til en film og de ikke bliver indfriet kan man nemt blive skuffet. Det skete hvert fald for mig ved denne film her.
Love this movie with Leonardo.

Skriv en kommentar

Filed under Other

Skriv et svar

